Hanolux pakt uit met nieuw concept en vernieuwde showroom
Als vaste waarde binnen de wereld van wellness & outdoor living weet Hanolux al meer dan 50 jaar zijn klanten te verwennen. Dit jaar doen ze er nog een schepje bovenop.
Met een vernieuwde showroom, een vurige winterbar en een gloednieuw concept is het Turnhoutse familiebedrijf klaar om hun Belgische en Nederlandse bezoekers letterlijk en figuurlijk warm te maken.
50 jaar ervaring in wellness en outdoor living
Wat ooit begon als een kleine toonzaal voor zonwering, groeide uit tot een showroom van 3000 m2 met luxueuze design producten om het hele jaar lang van te genieten. Vandaag staat de derde generatie aan het roer en die heeft grootse plannen.
“Bij Hanolux staan we erom bekend overal een luxueuze sfeer en gezelligheid te brengen, van grote tuinen tot compacte terrassen. Voor elke bezoeker wordt uitgebreid tijd en - indien gewenst - ook een plan op maat gemaakt,” vertelt zaakvoerder Stijn Schenkels.
Met in-house tekenaars, interieurvormgevers en professionele plaatsers heeft het familiebedrijf alle expertise binnen handbereik om klanten een totaalconcept aan te bieden.
Klaar voor de winter met Warmmakers en eigen winterbar
“Onze missie om rust, comfort en warmte te brengen in alle tuinen, wakkerde bij ons het vuur aan voor een gloednieuw concept: Warmmakers. Met Warmmakers willen we onze klanten een beleving meegeven,” verduidelijkt Stijn.
Deze producten hebben de kracht om van een huis een thuis te maken en het gezellig warm te maken voor gasten. Denk aan knisperende vuurschalen, smaakvolle winterbarbecues en state-of-the-art terrasverwarmers.
Maar ook aan eyecatchers als (barrel)sauna’s op maat, tuinmeubelen van Belgisch design en authentieke Jacuzzi’s. Met de award van beste EMEA-dealer van Jacuzzi® bewijst Hanolux dat het team de nodige ervaring en expertise heeft.
Om het Warmmakers verhaal compleet te maken, zorgt Hanolux vanaf half december voor een heuse après-chique winterbar naast de showroom. Bij deze Bar Vurig kunnen showroombezoekers terecht voor een origineel winters drankje en een gezellige, ongedwongen sfeer.
Vernieuwde showroom van 3.000 m2 in Turnhout
Dat Hanolux het groots ziet, is te merken aan hun showroom. Die kreeg een volledige make-over en straalt nu ook buitenaf het ‘Hanoluxueuze’ gevoel uit.
“We gingen aan de slag om onze verouderde toonzaal niet alleen op te frissen, maar ook visueel te verruimen. Door elke hoek optimaal te benutten en de juiste accenten toe te voegen, krijg je een echt wauw-gevoel,” benadrukt Stijn.
Wat de toekomst brengt?
“Bij Hanolux willen we niet de grootste zijn, maar wel de meest oprechte. Wij gunnen onze klanten het allerbeste. Door aandachtig te luisteren en mee te denken met onze klanten, geven we hen het advies dat ze nodig hebben. Daarom verkopen we niet, we begeleiden,” klinkt het bij het team.
Hanolux blijft inzetten op lokale merken, topkwaliteit en de meest duurzame Belgische producten. Daarnaast ligt de focus op de creatie van een unieke setting voor elke klant, een totaalproject op maat van de context. En dat is heus niet altijd het duurste. Wel het beste.' www.hanolux.be
Steenweg op Zevendonk 193 , Turnhout, België